سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقطه
قالب وبلاگ

 آیا میدانید که؟!

 

ممکن است به ذهن هرکسی خطور کند که رژیم غاصب صهیونیستی به جز کشوران حامی خود از کجا هزینه های مختلف خود راپرداخت می کند؟؟؟

بد نیست کمی درمورد این موضوع اطلاعاتی داشته باشیم. بیشتردرآمد این رژیم ازمحصولاتی است که درسراسر دنیا عرضه می کند، آیا شما ازمحصولاتی که مصرف می کنید اطلاع دارید که شرکت هایی آن ها را تولید می کنند وابسته به کجا هستند؟

از مهم ترین شرکت هایی که حامی اسراییل هستند شرکت ها  EMI و AGa  و AEGهستند که متاسفانه بعضی از تجار کشور ما با آنان قراردادهای نقدی امضا می کنند، و به دلیل بی آگاهی مردم همان کسانی که مخالف این رژیم غاصب هستند از لباس ورزشی  چا مپون  ومجله های مختلف وابسته به اسراییل به خصوص مجله  تایم  استفاده می کنند،  بعضی ازکودکان و نوجوانان  از خودکار( بیک)  وغلط گیر مارکر استفاده می کنند واوقات فراغت خود را صرف تماشای فیلم ها وبازی های  اسراییلی وضد اسلام از جمله فیلم  هالیود وفاکس قرن بیستم وبازی  مرد عنکبوتی می کنند، مادران برای بچه ها ونوزادان خود از شیر خشک (( سرلاک )) استفاده می کنند، و اغلب مردم از محصولات غذایی  نستله  استفاده می کنند،  این دوربین معروف  کوداک است که درسفرها با ما همراه است وخاطره های ما را همیشه زنده نگه می دارد، و حال آن هایی که به قول معروف می خواهند کلاس بگذارند از کفش های  تیمبرلند استفاده می کنند، مردم بدون توجه به این که از چه مسواکی استفاده می کنند آن را برای خود تهیه می کنند مسواک  اورال بی  یکی از معروف ترین مسواک ها است که مردم از آن استفاده می کنند، این نوشابه های محبوب مردم  پپسی و کوکا کولا وفانتا است که اغلب مردم از آنان استفاده می کنند، آیا می دانستید مخفف کلمه ی PEPSIچیست؟ PaY Each Penny Seve Israel یعنی : هر پنی(کوچک ترین واحد پول درآمریکا وانگلیس) را بپردازید تا برای اسراییل ذخیره شود!

شبکه های معروف  CBCو  ABCوNBC دایم از اسراییل حمایت می کنند وذهن مردم را مشغول و برنامه های ضد اسلام می سازنند وکسانی را تربیت می کنند که از راه های مختلف به خصوص اینترنت وارد شوند و باز تبلیغات های ضد اسلام انجام دهند.

با این همه محصولات وسرمایه گذاری شعار مرگ بر اسراییل ما تنها کافی نیست !وظیفه ی ما این است که مردم را از این مطالب آگاه کنیم و راه امام راحل وشهیدان  میهنمان را ادامه دهیم .

اگر مردم فلسطین همان موقع که امام فرمودند: اسراییل را می توان با یک سطل آب از بین برد بی خیال نبودند حال اسراییل انقدر قدرت وسرمایه نداشت وشاید هم اصلا وجود نداشت.

با تشکر محمد پورامینی   

منتظرنظرهای زیبایتان هستم


[ شنبه 90/6/19 ] [ 4:5 عصر ] [ محمد پورامینی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

محمد پورامینی
وبلاگی متفاوت
آرشیو مطالب
امکانات وب